Dagen + nya naglar

Idag har jag jobbat från halv elva till tre, åkte sedan och handlade med mamma och övningskörde lite. Har ägnat kvällen åt att packa resten av sakerna till skolan imorgon och fixat naglarna. Kommer som sagt inte ha något internet tillgängligt på skolan, och det är inte ofta man har något internet på mobilen heller, men ska försöka mobilblogga lite. Dagens lista har jag bestämt att det kommer bara komma upp på helger, ibland inte alls. Men den ska iallafall bli klar! Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och se någon film, sedan sova. Ska upp åtta imorgon och packa in sakerna i bilen, duscha och göra mig i ordning, får se om jag hinner blogga lite innan, tror inte det, men kanske blir klar snabbare än vad jag tror, godnatt ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback