34

 
Första veckan på ökna har bara varit kaos typ, matsalen är nedstängd, ingen kan kommunicera med någon osvosv. Inte nog med det så har jag inte haft någon täckning på mobilen på hela veckan, så har inte kunnat smsa, ringa eller blogga. Matsalen ska ta minst 6 veckor att fixa, så under dessa veckor äter vi i gymnastiksalen, känns rätt konstigt haha.. Men en positiv sak är i alla fall att vi har ett bra schema, detta året kommer vi ha mer djur på schemat, vilket är superkul!! Blandannat häst- och hundkunskap, sällskapsdjur mm :)
 

 
Kom hem klockan tre igår från Ökna, fick skjuts hem så det var jätte skönt, så var hemma tre istället för halv sex! Blev avsläppt på stan där jag träffade min syster och några av hennes kompisar. Vi gick och käkade, kollade lite i affärer och sedan åkte jag hem. Somnade rätt snabbt på soffan och sedan kollade jag film resten av kvällen. Somnade tidigt för att jobba dagen efter, så idag har jag jobbat till två, imorgon blir det jobb mellan tolv och tre. Blev hämtat efter jobbet och så övningskörde jag hem, var sedan och handlade och körde även då lite till. Nu ska vi snart börja med maten, blir grillat idag. ttyl ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback